Isnin, 6 Oktober 2008

Sunyi...


Aku dah masuk keje ari ni...tapi sunyi nye..berapa kerat je yg dah masuk keje..aku kat blok pentadbiran..ramai pegawai n kakitangan masih bercuti..tapi kalau kat unit ladang, biasanye diorg keje mcm biasa coz kebanyakan staf ladang, orang2nye asal sekitar sini je...huh..sunyi sgt smpi membuatkan aku takde mood nak keje ( alasan untuk melayan internet, blog, ym hahaha...)

tgk ler gmbr kat atas ni..parking lot pun sunyi sepi..5 bijik kete je yg ade..kalau hari2 biasa..penuh smpi kat atas rumput org parking...(walaupun Big Boss dah keluarkan arahan dilarang meletak kenderaan atas rumput..diorg ni tak reti baca agaknye hehe..biasanye org2 luar ler..main parking sesuka ati je..)

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.