Jumaat, 5 Disember 2008

Berita terkini!!

Heh jgn terperanjat..Catlina lum bersalin lagi wehhhh..lepas Isyak tadi dpt sms dari member baik iaitu Dr. Dobot..org umahnye dah bersalin..kul 3 & 3.30 ptg tadik..peh..two babies sekali gus!Tahniah Dobot! Aku & Cg Fly tumpang hepi..dgn segera kami nengok Flickr ko tuh..sejuk mata tgkkkan anak2 ko ni..chomel syangat2...& alhamdulillah sume selamat..mom & babies...

Hmm..Bot, bila tgk babies ko ni kan...aku & Cg Fly tak sabo nak tgk baby kami pulak...:) tahniah again Bot!Kem salam kat wifey okess...

7 ulasan:

doBot berkata...

Wah...terus update blog. Thanks Maiza, aku tak sempat nak menulis kat blog aku. Anyway, aku berdoa kor akan dipermudahkan bila tiba saatnya nanti. Kalau boleh, tak sanggup aku nak melihat isteri bersalin lagik. Tapi, bila melihat anak yang lahir. Hilang dah semua tu. Sekarang, aku sengih sorang-sorang bila tgk gambar dalam pc. Hehehhehe...

Papa-Itam berkata...

wahhh comeynya baby kembar tu.....
sukalah...bau dia pun mest harumkan ....
Alhamdulillah selamat sumernyakan ....

Hanney Hanafiah berkata...

aaa comel

yong berkata...

wahhh comelnyeeeeee!!

mesti tak sabar jugak tggu yg dlm peyut tu kuarkan???

re: nak cekelat??????? aisey, org ngandung tak leh hampakan permintaan ni..meh nanti kita poskan...
psst..email ada tak???

yong berkata...

re: ohh ye ke..bukan pe, kalau org ngandung yang teringin, rasa lain kalau tak tunaikan..hehehehe.

CatlinaFly berkata...

yong: takpe..dah kirim kat member cekelat tuh..ahaks.. :) dun worry bukan mengidam..saje teringin cikit je hihihihi...sekarang giler mkn kit kat..harus aku kene kencing manis cenggini!Cg Fly dah bebel berbakul dah!

CatlinaFly berkata...

dobot: anak ko comel!!!!geram aku..comel mcm wife ko heheh (takkan ko pulak kan)..hahahahahaha

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.