Selasa, 30 Disember 2008

Homework from kak ina KL..tag lagiii...

Huhuhu..sebab dah janji nk jwb tag...kene lah buat ye tak..lembu dipegang pada tali, manusia dipegang pada janjinyer..sori ye kak ina..terlambat coz sy pun dah lupe sape yg tag sy nih hehe...

Tajuk Tag: Tag gmbr kawennn....

Mula menjadi housemate/roomate pada 3 Jun 2006.....setelah 6 tahun bercintan cintun ting toing toing!!!hehe..

setelah 2 tahun kawennn..kini bakal dikurniakan baby (Su baby kata Ultramir & Ultralif)..alhamdulillah..moga tahun baru 1430H akan lebih berseri..

awal2 dulu mama ku penah ckp, agaknye sebab mung ni sokmo mandulkan kucing dgn anjing sbb tulah mung lmbt dpt anak..ish..mama ni :)..dah keje kite , nak buat mcmane..huhuhu..itu semua ketentuan tuhan..kite manusia cume merancang..ye tak?

13 ulasan:

CuTeMiUt78 berkata...

nice je.. gambo kawin tu.. oh catlina bulan june 2006 erk.. akak bulan july 2006 gak.. heh..heh.. tapi akak bunting pelamin.. ha..hah..hah..hah..

Rafizah Nordin berkata...

alalalaaaa encem & tomey je pasangan perantin nih... kite perantin june 2000...

Azie berkata...

kawaii nyer dia :) semoga perkahwinan ini akan kekal ke akhir hayat..insyaallah..bertambah seri lg dgn kehadiran bb ..tahniah ya

Tukang cerita berkata...

cantik bangat...

CatlinaFly berkata...

akak cute miut: sy bukak blog akak tapi takde chatbox..ke..sy yg tak leh bukak?

heh..lat sebulan je rupenye kite ye..

kak fizah: alalalala...maluuu..(sambil kedip2 mate wink!wink!) eheh!

kak azie :amin!!!

tukang cerita: ala ala ala..ish..kedip2 mate lagi hehe..akak jgn smpi sy tag akak lagii hehehe tapi kalau akak nak buat, leh gak..up to you..:)

BabyAlden&Mama berkata...

huuhuu.. catlina nampak ayu gitu.. tp ngan cg.fly still macho cuma.. cam ada pertambahan ekonomi sikit.. baguii la gitu, nampak cam ada yg punye.. hikihikk..

sy pn berusaha ni.. tp nak boroikan husband haahaa.. biar org x pandang2 jeling2.. sysss! jgn gitw kat dier.. :p

hmm, nampkny saya paling bongsu ler ni kan... nov 2006 huuhuu perasanny akuuu

yong berkata...

adoi..bila tgk entry ni..teringat rupanya den pun ado kena tag ni jugak..tak buat2 lagi...lupo!!!!!

:)

CatlinaFly berkata...

sekali sekala layan tag ni best jugak ek yong & itukz..itukz, buatler jugak...

en_me berkata...

kalah mawi - ekin sehhh.. ehehe

Puan Gee berkata...

selamat thn baru
thanks singgah blog I
singgah le selalu yer...

neway...tahnniah ...tak lama lg nak smbt org br ;)

jane berkata...

salam ziarah catlina,

eh eh....kita pes taim sampai umah catlina ni tau. ada banyak kambing ek. kita suka kambing.....boer plak tuh!

Ultramama berkata...

Ultramama & family was there!

dZana berkata...

lepas bersalin tu..kene jaga bdn.. jgn sampai kembang...sikit2 tak pe..hikhikhik...

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.