Ahad, 28 Disember 2008

Oh adik ipar ku..


Telatah spontan adik iparku Hazalina(5 tahun).

Scene 1...

Adik Aza:kak ina..kak ina.. tahun depan adik tak nak g sekolah!
Catlina: eh kenapa..nanti kan adik kata nak jadi cikgu..mane leh jadi cikgu kalau tak sekolah..
Adik Aza: adik tak nak sekolah sebab nak jaga baby kak ina..
Catlina:laa....

Scene 2..

Catlina: nanti baby dah kuar..adik aza jadi mak cik busu tau...
Adik Aza: tak nak ah..adik kecik lagi..makcik tu utk orang tua je
Catlina: abis , adik nak baby panggil adik ape?
Adik Aza: hmm..panggil adik...akaklah!

Scene 3..


Sebelum g klinik

Catlina: adik, kak ina nak g klinik dgn abang..nak cek baby..adik tak yah ikut yer..
Adik Aza: yea yea kak ina nak dapat anak!!
Catlina: heh..mcm2 la budak kecik ni..

Balik dari klinik
Adik Aza:(tunggu kat pintu) hmm..kak ina mane baby nye tak keluar pun!
Catlina,Cg Fly & mak mertuaku: laaa..dia ingat Ina dah nak bersalin rupenye..

4 ulasan:

Rafizah Nordin berkata...

cat,kecik lg adik cg fly ye...nnt klu anak cat meningkat usia 12thn mesti dia kamceng dgn mak su sbb beza umur taklah jauh sgt....

Tukang cerita berkata...

so suwitttt....

CuTeMiUt78 berkata...

heh..heh..heh.. nama pun budak kan.. macam2 gelagat..

dilaOHdila berkata...

anak cikgu cat nanti bakal mewarisi seni yang ada pada papa & momma mereka. bestnya!!!!
** Cikgu cat
dilla bukan cikgu lar (hehehhee)
YONG tu sedara NIKON dilla. sama aa ngan cikgi Cat kan(hukhukhuk)

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.