Khamis, 26 Februari 2009

Hadiah dari Kak Inahar,Cik Min dan Cik Manggis

Owh..i likeeee...hehehe..aku suke cgt award & gift2 ni...tapi kalau tag..hehehe..nak tempek tu utang dulu aaaa....tapi award ni pun aku kumpul2kan dulu baru tempek...Cik Min dgn Cik Manggis dah bagi sejak minggu lepas tapi ni baru nak tempeks..ahaks..sowiii..but I really appreciate it!Wpun baru kenal dah dpt gift/award..terharu sgt2..To Kak Inahar..award mu yg topi chef itu SATU DOA!(aminnnn).

Terima kasih daun keladi , ada award bagilah lagi ye!Lebiu..Lebiu..Lebiu....mmmmuuaaahhh..& juga award ni aku nak share dgn semua kengkawan ok!

Kak Inahar bagi....



Cik Manggis bagi...









Cik Min bagi...




4 ulasan:

Sarah berkata...

apakhabar kak? dah dekat ni...moga semuanya okay.

~~ciklinn~~ berkata...

coemllnyer kek tu...


bila yer due date?

CatlinaFly berkata...

sarah; baik alhamdulillah..ha ah dah dekat..berdebar2 pun ade..tapi suke pun ade jugeeeee!)

cik linn: cik linn amik jer mane2 award yg berkenan di kalbu..sila2..sharing is caring! :)
due 20 mac ni..doakan sy dan bb selamat sumenye..aminnn

CuTeMiUt78 berkata...

uish... lama tak jenguk sini.. catlina, mekacih award2 tu ya.. eh.. semua tu ke kena ambil.. klu semua tu.. mekacih la sesangat ya

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.