Khamis, 13 Ogos 2009

Kad Untuk Ultramama & Ultrayah,Photobook E-ein dah sampai....

Happy Birthday Ultramama!

Buat Ultramama, Happy Birthday yang ke..err...leh ke bgtau umur hahaha...,semoga mung panjang umur & murah rezeki sokmo , nati buleh belanja adik mung sefamili ni :) jangan sedih2, Insya Allah Ultrayah akan cepat sembuh...jumpa raya nanti!

Get Well Soon Ultrayah!

Buat Ultrayah (abang iparku, ayahnye Ultramir & Ultralif), semoga cepat sembuh....jaga kesihatan k, banyak2kan berehat & minum air masak(pesanan dari doktor haiwan!!ngeh ngeh hehehe..)...kami sekelurga mendoakan kesejahteraan Ultrayah!


PhotobookPhotobook E-ein dah sampai petang tadi...projek serampang dua mata ni, pertama untuk koleksi peribadi gambar2 E-ein & kedua, jadi sampel photobook bagi KedaiGambarKami, kepada yang berminat, klik sini --> KedaiGambarKami. TQ

16 ulasan:

Abiey69 berkata...

memang demo kreatif dalam berniaga

mummyseri berkata...

ermmm best jugek..
cantik photobook eein tu..

cik ct payung berkata...

salam perkenalan

terima kasih ats kunjungan anda.
ni i buat kunjungan balas.
peminat fotografi rupanya....
:-)

** Perfect Love ** berkata...

wallaaaaa
syoknya ada photobook tu ;-)

mummy_ayu berkata...

windunya e-ein...comelnya photo book e-ein...nak jugak....

zura@iwan berkata...

cantik arr....bestnya kalu pandai buat sdiri...

CatlinaFly berkata...

abiey: tq..:) abiey tok se tempah ke?hehehe (sempat lagi tuuu..)

CatlinaFly berkata...

mummy seri: ape lagi..jom!:)

CatlinaFly berkata...

cik ct payung : tq buat kunjungan balas...

CatlinaFly berkata...

perfect love: mmg syok..jom ler buat jugak! :)

CatlinaFly berkata...

zura@iwan: buat photobook dgn sy pun ok ape :)huhuhu ..promote jgn tak promote!

CatlinaFly berkata...

mummy ayu: email sy utk quotation penuh k..

miemiey berkata...

kl nk tempah berapa rgt yer??lawa laa..

U-jin berkata...

cantikler foto eein tu....cute banget

CatlinaFly berkata...

miemiey:email sy k

catlina7@yahoo.com

CatlinaFly berkata...

u - jin: hehe jom ler tempah utk sim[pan gmbr anak2 n famili :D

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.