Isnin, 22 Mac 2010

Amukan E-ein!

Ade budak mengamukkk!Lariiiik!

Aku call tok mak E-ein siang tadi, katanye E-ein asyik nak meradang je..risau gak aku, ingatkan sebab tak nampak mama dan abah dia, tapi rupa-rupanya....

..
..
..
..
..
..

Dia mengamuk sebab tok mak tak kasi dia merayau2 sesuka hati dlm rumah, maklumlah rumah tokmak byk barang dlm gobok yang pintu dia E-ein dah pandai bukak katup, takut brg2 tu jatuh timpa E-ein pulak..hehe nakalnye anakku ini..missshhh E-ein mmmuaaah!

Gambar minggu lepas..suke main celup2 tangan dlm cawan!
Rindu her after waking up face...

7 ulasan:

Miss Q berkata...

oesh senang hati main celup2 tangan

CatlinaFly berkata...

qas: itu kalo tak dapat, ngamuk jugak tu..sejak masuk setahun ni, mudah benar mengamuk..takleh salah sikit :)

Shareen Mohd Saleh berkata...

tumpang cuci tangan dalam cawan kot hehehehe

chugie berkata...

amboi.. nakal nye anak dara sorang ni..

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

rafiq skang pon suke ngamok bila dia kita tak bagi ape dia nak main..kdg2 menggeletar badan dia sbb marah sangt..huhuh

cutenye e-ein bangun tido..shium skit..ehehhe..

cat, kita dah join contest..kategori B..nnti jenguk2la ye

CuppyCakeMommy berkata...

mia pun suka celup tgn dlm cawan..org suruh minum dia g celup pula

Intan berkata...

Aaaa aunty pon nak lariiiii lah ...ekeke :D

He he...amuk pon amuk lah e-ein, totap comel momel!

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.