Isnin, 12 April 2010

Hadiah-hadiah on the way..

Bakal diposkan esok pagi, Insya Allah....tunggguuuuu!!


Key:

1.Nurul Baizura-pemenang hadiah misteri KedaiGambarKami- Aivee Emart Best Photo Contest
(bungkusan Nurul tebal sket sebab ade 2 buah photobook yang dia order , aku hantar sekali dgn hadiah..

2.Mama Aerish - pemenang hadiah misteri KedaiGambarKami- Aivee Emart Best Photo Contest

3.Mama Umar - pemenang Kategori A Nur Dayana Insyirah's First Birthday Give away..

Tahniah sekali lagi!!!

Selingan:

Hubby ku Cg Fly pernah bertanya.."apa yang awak dapat bila wat contest pastu bagi hadiah byk2 kat org neh?"Jawapan aku..."kepuasan..gembira dapat happykan org! " :)....

...bagi aku...we get what we give :) and what we give, we get back(ahaks belasah jelah..).......renung2kan....:) good nite sume....

4 ulasan:

miemiey berkata...

tahniah buat pemenang..tgu jerk adiah sampai depan umah nnti...

miemiey berkata...

cat jom masuk giveaway ni...referrel miemiey yeee...
http://miemiey-akucintacontestgiveaway.blogspot.com/2010/04/1-st-giveaway-from-zati.html

nurulazham berkata...

yeay..x sabo nak tgk apekah yg misteri itew..
dgn photobook yg sgt2 dinantikan..
(seblom ni tgk kat dlm blog cat..x sabo nk pegang sendiri..hehehee)

chugie berkata...

tahniah.. semua!

betul tu cat, buat contest bukan nak menunjukkan yg kite ni mampu atau kite nk glamer.. tp utk menghargai.. dan bila beri hadiah pd pememang tu, rasa macam kite yg dpt hadiah tu juga.. mmg enjoy n happy!

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.