Selasa, 18 Mei 2010

Jom pakai kasut!



Kasut baru E-ein..sayangnye terbesar lah pulak..aku beli saiz 3.Sebab E-ein dah tak muat saiz 2, tapi saiz 3 leh terlonggar pulak..huhu...nanti mama carikan yang sesuai utk E-ein eh..dan nak cari gak kasut lampu mcm Qaiser Zahrin punyer..hihi, confirm E-ein tak jalan punye sebab ralit tgk lampu!
Heh..macam dah pandai je!

7 ulasan:

@e_da berkata...

waaa e ein dah dapatkasut.. lepas ni leh berlari...

Miss Q berkata...

ohhh.. kasut lawa canggini sayang la weyh nak jahit-jahit getah pinggang halus tuhhh

CuppyCakeMommy berkata...

mia dah pakai size 4
besar kan kaki dia

Intan berkata...

Waaa nak dapat lagi kasut baru ye e-ein...bear sebelah tu muat kot kasut size 3 itew :D

Nadiah Sidek berkata...

longgar sikit takpe sbb kaki budak cepat besar

Gieyana berkata...

dh besar rupanya si comeyy jer..pandai lak nk pakai kasut..cute!

Diamilikku berkata...

masa umur e-ei memang susah nak cari kasut..sebabnya saiz sedia ada tak muat...a size bigger longgar...

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.