Ahad, 20 Jun 2010

E-ein + Amir + Alif = kecoh kecoh kecoh

Tgklah gelagat sepupu sepapat bertiga ni masa kat kampung tu ari...baru tiga orang, dah kecoh rumah mama tok dgn ayah bah, berlari sana, berlari sini, termasuklah si E-ein ni ha.....kalau tambah lagi sorang dua, roboh rumah agaknya hahahaha(nasib baik umah batu kih kih)...

Mana lagi kuyu?Amir ke E-ein?

Susah betul nak amik gmbr budak beriga ni..ade je yg nak melarikan diri...


Ha...tgk ,kan tak redi jugak...abang Amir je yang dah tgk kamera!


Tiada ulasan:

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.