Selasa, 6 Julai 2010

Cuti rehat ,taking care of E-ein

Sedang bercuti...E-ein tak sihat.Dia tak demam tapi selsema dan batuk yang dah 3-4 hari belum baik2..malam tadi dia batuk2 sampai termuntah..so I'm taking leave today...

Tgh tido tu...mama dia ada nak wat keje jap..harap2 dia tak terbangun sampai mama siap!nak tau mama E-ein ada projek apa?tunggu ye ;) dah siap nanti akan ku postkan kat sini :P

Oh ye, sambil2 tu jenguk2 lah sale kat bawah ye..mana tau berkenan..

Cute Umbrellas and baby leg warmers for sale!

10 ulasan:

Ain berkata...

hopefully e-ein cepat sembuh....

cuba la sapu minyak aromatherapy cat...

bagus untuk legakan batuk....

mummy_ayu berkata...

ala siannye e-ein demam yer..makan ubat & get well soon dear!!

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

moga e-ein cepat2 sembuh ye

gee ryder berkata...

get well soon e-in..
aqeel pn kalo kena batuk mesti lama.kalo dmm bese kejap je

mama_umar_maryam berkata...

wahh apela projek hush hush ni yee ;)

CatlinaFly berkata...

kak ain: tulah kak, dah lama dia batuk and selsema ni...sy beli salap (balm)mcm vicks tapi tuk kanak2..

CatlinaFly berkata...

mummy ayu: ubat dah 2 kali gi klinik9lain2 doktor)..tak rasi kot..tak baik2,.huhu..kalau demam, biasnye bila ubat dah habis, dah baik..tq for ur wishes

CatlinaFly berkata...

rose: macih rose dan rafiq..

CatlinaFly berkata...

gee:betul tu..agaknye s ebab budak2 tak pandai nak hembus hingus dan buang kahak mcm kita..

CatlinaFly berkata...

zety; tungguuuu...;)

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.