Khamis, 8 Julai 2010

Get well soon E-ein!


Ubat E-ein..semalam gi paed.Sebelum ni dah gi klinik biasa 2 kali.Selsema belum baik(sejak hari Ahad lepas), datang demam lak today...harap2 tak apa2 yang serius...hope it's just common flu and fever..amin...


Diari minggu ini:
Hari Isnin- aku keje
Hari Selasa - amik off jaga E-ein selsema tak baik-baik
Hari Rabu- keje , tghari pengasuh suruh ambil E-ein sebab selsema makin teruk, bos bg amik half day
Hari ni- off lagi, E-ein nampak cam ok (aktif bermain)tapi masih selsema, demam on off...
Esok- tak sure...maybe keje , byk kerja tertangguh...tapi hati tak sedap nak keje,,camne ni??

8 ulasan:

Emy Omar berkata...

Memang kan,kalau anak tak sihat hati pun tak tenang..Get well soon Ein..mama got lots of work to do :-)

CuppyCakeMommy berkata...

kesian e-ein asyik tak sihat je i perasan lately kan..paed takde ckp pape ke lina?risau pula i..
i skang bagi mia makan fish oil..alhamdulillah dia dah jarang sakit2..u try la k

Nadiah Sidek berkata...

get well soon e-ein dear!

mummy_ayu berkata...

ala siannya e-ein..x sihat lagi yer? harap cepat sembuh...ye la, kalu anak tak sihat, kita pun tak de mood nak teja..harap boss leh paham sbb ada anak tecik kan..apa pu e-ein ...get well soon!!! muahh!!

indahhouse berkata...

salam kak catlina,
Ala ciannya e-ein. Moga e-ein cepat sembuh. Cian mamanya risau...

chugie berkata...

alahai.. e-ein x sihat ye..

moga die cepat sembuh ye.. memang risau bila anak sakit ni!

mama hannah berkata...

get well soon dear e-ein! hannah saya pung selsema jugak..pastu baru dpt batuk plak..

Liza berkata...

Kesian E-ein... Cepat sembuh k!! Adam pun demam 2 hari lepas tp dah ok hari ni.

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.