Rabu, 21 Julai 2010

Jangan pandang bawah meja....hiiiihiiiiihiiiii

Sejak cecah setahun lebih ni, E-ein memang suka gayakan baju2 dan tudung aku.Pastu diseret ke sana sini, dipakai, diposing depan cermin, dan yang paling sadis,last-last sekali, dia kesat meja atau lantai dgn baju/tudung aku.

sape nama E-ein?


SAYA!!!


Ada makhluk di bawah meja......uuu takut tak?lariiiiiiiikkkkk!!

11 ulasan:

kakchik berkata...

hahaha... comelnya e-ein tapi macamana boleh dok kat situ?

Miss Q berkata...

punya labuh tudung kau ni, nakkk... warak2.. kih3

p/s: Ina, setahun 2 bulan aritu kena pg klinik timbang ke? Doc akn bg ubat cacing ye? QZ lps cucuk umur setahun x pegi2 dah..

rynas berkata...

wakakakak...ingatkan makhluk apa tadi. labuh betui tudung tuh..leh buat baju

Fiza Nordin berkata...

wahhh sgt bijak e-ein...mane sempat je la dok kesat meja & lantai yek...comelnye dia...sejak dia lahir mmg dah geram sangat dgn pipi labuh dia tu...klu ade dpn mate maulah pipi tu kene gomol dgn untie pija ni...

ezan berkata...

hahahha.. sama ngan sarah. suka sgt pakai tudung mummy dia. bila ezan kata nak jalan je sure dia yang lari dulu cari tudung. harap2 pakai tudung sampai besar la ek.. geram sgt tgk pipi eein tu... muahxs sket!

CuppyCakeMommy berkata...

makhluk tuhan paling comel la e-ein ni

chugie berkata...

amboi e-ein.. makin mbam bila pakai tudung tu!

sama lah perangai cam fatin.. bila dpt pakai tudung, terus ke cermin n say "antek"..

Wan Anie berkata...

comel jerk, ok lah u nak gak ein pakai tudung....

kak ina kl berkata...

ala comelnya e ein..

rajinnya buat borwnies..sape yg makan..kamu ker ataupun e ein

Liza berkata...

comelnya e-ein.. Adam pun suka pakai tudung walau boy. ahaks.

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

wekekkekek...lucu sungguh e-ein masa ni :-)

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.