Selasa, 17 Ogos 2010

Jatuh



Masa ambil E-ein petang tadi, pengasuh bgtau E-ein jatuh tertumus kat lantai, face first.Sekarang ada lebam kebiruan keunguan kat pipi kanan dia...Tak dapat ambil gmbr sebab dia tgh tido ni..kang tak pasal2 dia terjaga, confirm ngamuk bagai nak rak macam malam2 sudah sampai aku dgn abah dia pun dah naik fobia...

Aku tau E-ein ni lasak, tapi agak sedihlah tgk anak kita lebam gitu(walaupun dia tak menunjukkan tanda2 sakit sekarang ni).Memang kalau jatuh ni, kat tangan kita pun boleh jatuh, tapi...tulah..kesian...mungkin pengasuh tak sempat nak sambut masa dia jatuh tu...kalau kami kat rumah, siap sedia selalu jadi superman, aku dan Cg Fly yang jatuh nak sambut dia.Pernah gak aku terjatuh masa tgh dukung E-ein, aku angkat dia tinggi supaya dia tak jatuh, janji jatuh atas badan kita.Kita sakit takpe, jangan anak yg sakit.Sedih wooo...kesian apatah lagi...

Dah nak jadi...jatuh bangun budak2 ni kata orang proses pembelajaran kan?

Gambar Hiasan buat gempak je..credit to yahoo search..


5 ulasan:

rynas berkata...

lama tak singgah sini..sian eein..harap2 tak ada apa2lah ya..take care

Miss Q berkata...

alahai.. biasa hari second lah yg sakit, ina!

chugie berkata...

alahai, sian e-ein jatuh.. budak tengah lasak kan, mmg mcm2 hal lah.. sama lah mcm fatin.. di tegah pun, tetap nak buat jugak.

cintaKusayangMu berkata...

harap2 xde ape2 la kt e ein..kesiannye..mesti sakit tu...semoga cpt sembuh ye e ein...

CuppyCakeMommy berkata...

btol2//sedih bila tahu anak jatuh and ada meninggkal kesan..tak kira lah lebam or calar or luka..tapi budak2 baya e-ein memang lasak.so walaupun geram saya tutup mata je kat pengasuh tu

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.