Isnin, 30 Ogos 2010

Kesian...


Tido lepas nangis2 sebab dahi terhantuk kat lantai.Punca: Cubaan utk sujud kat sejadah kat tilam tapi terbabas ke lantai.Adeh...ciannye anak mama ni...

Semenjak 2-3 hari ni, E-ein suka berpura-pura sujud(sembahyang). Kadang2 tgh syok2 main mainan dia, conteng2 atau baca buku dia, tup2 dia berhenti. Dia tunduk, sujud pastu bangun balik.Mula-mula aku ingat dia main2 jek..sekali dia buat lagi....berdiri, tunduk, sujud,berdiri balik.Mulut macam kumat kamit hihi kelakau ler aku tgk!

Masa kat umah tok mak..so kitorang amik sejadah auntie E-ein dan auntie dia pun buat2 sembahyang. Saja nak tgk , betul tak dia ajuk kitorang sembahyang ni. Sekali memang betul..dia pun tunduk, sujud, bangun balik.Dua, tiga kali buat mcm tu pastu dia ketawa2...rasa nak cobit jek!

So, kena ingat ye bila korang ada anak2 kecik ni, kena jaga perlakuan, sebab they tends to imtiate us.Alahai, anak mama..semoga jadi insan yang soleh dah besar nanti..amin...

1 ulasan:

Miss Q berkata...

betol ina, QZ salu lari bila nak pakai pampers. saya piap bontot dia. Dia bole balas balik pukul saya =(

sakit pulak tuh! dia ingat itu fun. skrg sy pn dh kena kurang garang-garang dahh

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.