Selasa, 31 Ogos 2010

Kotak komen hilang part 2



Ingat lagi tak kotak komen blog ni pernah hilang?Cite nye kat sini.

Kali ni probnye lain pulak...kejap kotak komen aku dlm bentuk asal(Blogger comment) cam kat bawah ni...

Pastu kadang2 dlm bentuk Intense debate cam kat bwh ni...(muncul di bawah entry bila kita klik comment kat bwh entry)


Mula-mula aku tak kisah sgt kotak komen bertukar rupa, tapi baru aku perasan dua tiga hari lepas, kalau salah satu bentuk yang muncul, katalah Blogger nye kotak komen yang muncul, komen2 kat Intense debate automatic akan hilang...Aku nak minta maaf kepada kawan2 yang komennya hilang tu..ada yang aku sempat balas dan blogwalk balas, kira oklah, kadang2 aku tak sempat balas, hilang gitu je..huk huk...Aku rasa mcm nak buang Instense debate ni tapi dah try remove last week, Intense debate masih muncul.

Ada sapa2 ada tips tak?

Tiada ulasan:

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.