Selasa, 24 Ogos 2010

Kotak komen hilang...ada sapa2 tau macamana nak repair???



Tadi aku gatal tangan pi godek2 Intense Debate comment(yang membolehkan kita reply di bawah komen orang lain).Pastu tak jadi...pastu aku remove lah coding baru tadi(aku install as widget).Then aku tgk, kotak komen blogger yang biasa tu tak ade pulak...sebelum tu aku dah enable "New Post Have Comments" kat (Dashboard)Setting > Comment..ada sapa2 tau tak camne aku nak dapatkan balik kotak komen blogger yang biasa tu?

Kalau korang perasan, entry kek batik kat bwh ni tak ada ruang utk komen/ulasan...so,ada sapa2 tau tak?**oh ya aku lupe nak save html asal sebelum edit widget tu....huhuhu...

Help....

Korang leh msg kat chat box atau emel sy di catlina7@yahoo.com

Tiada ulasan:

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.