Khamis, 19 Ogos 2010

Menu berbuka hari ini



Masak sendiri memang menjimatkan!Aku masak masa rehat tghari tadi(FYI my house is in my workplace= quarters! ).Kalau kita gi Pasar Ramadhan(PARAM), rambang betul mata ni.itu nak, ini nak...dlm seminggu puasa ni, baru 2 kali gi PARAM dan 2 kali makan kat MIL hehehe.So total 4 hari masak2....harap2 berterusan sampai habis puasa..amin...


Kari daging je.Malas nak masak sayur hehehe


Air cincau


Puding Karamel(guna gmbr lama jelah ye..belum potong lagik)

Tak payah letak resepi lah ye...puasa2 ni malas nak taip dan lagipun ramai tau buat ni....:)Selamat berbuka!



7 ulasan:

Hanz berkata...

Cat, buatlah roti jala..yummm!!! :)

Ummi Aisyah || Cik Yah berkata...

terliurnya tengok puding karamel.dah lama tak makan

Miss Q berkata...

ini yang tibe-tibe nak buat kari daging jugak nih! makan dia roti jala!!

Miss Q berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
CatlinaFly berkata...

hanz: ok, next time :)...ha ah kan roti jala seedap!

CatlinaFly berkata...

ummi aisyah: ha kena buat tu..anak2 mesti suka

CatlinaFly berkata...

qas: ha..buat buat buat! :)

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.