Selasa, 31 Ogos 2010

Puding karamel, happy birthday to me & MERDEKA!!MERDEKA!!MERDEKA!!

Selamat tinggal angka 29...selamat datang angka 30 echeh!Dah tua(read:mature) dah aku ni ye...semoga sentiasa dirahmati Allah dan dimurahkan rezeki....teringat pulak masa kat U, aku gi pusat kesihatan dan doktor yang tgk no. Ic aku, digelarnya aku ni merdeka baby...anyway aku bersyukur kerana masih dipanjangkan umur dan semoga dapat meneruskan hidup sehingga E-ein (dan adik atau adik2 nya yang akan datang hehehe) membesar , berjaya, dan dapat tgk turn diorg berkeluarga lak....tak lupa juga(cess..mcm bagi ucapan lak hahaha, lantok ler....)...Selamat Hari Lahir buat semua Merdeka Baby di luar sana & Selamat Menyambut Kemerdekaan ke 53 tahun!Azam merdeka aku: aku nak nanti, adik E-ein lahir sama tarikh dgn besday aku atau awl sehari/lewat sehari, jadilah!(cam E-ein, besday dia sehari awal dari abah dia...so diorg lahir bulan sama, genglah tu...tak aci nih!)..hihi...boleh ke gitu?

Jom potong puding karamel instead of potong kek...ekekekeke..resipi puding karamel di sini:Resipi puding karamel.Resipi mudah, cuma menggunakan bahan yang ada di rumah anda..tak perlu susu sejat, kastad atau esen warna kuning!




16 ulasan:

Miss Q berkata...

ina! sy start berkenalan dengan ina melalui resepi puding karamel ni la kan! masa ngandung gigih nak sangat makan puding karamel dulu

he he he

Izan Ishak berkata...

hi cat..happy birthday to u...!!!
lepas ni bolehlah plan dptkan adik e-ein sama bday ngan mama pulak ye~

CatlinaFly berkata...

qas: ha ah betui2 :)..hihi kenal sebab puding nilah!pastu jadi kawan baik kan?kan?

CatlinaFly berkata...

izan: okes beresss...hihi..tq izan

Farah berkata...

sedappppppppppppppppppnyee

nba-Nur berkata...

Salam.. Happy Birthday Lina.. Semoga dilimpahkan kebahagiaan yg berkekalan di dunia & akhirat.. Banyak buat kuih raya tahun ni??

Emy Omar berkata...

Happy Birthday cat..sedap caramel tu..nyum..nyum..nyum

Nadiah Sidek berkata...

happy birthday doc cat! ^_^

Miss Q berkata...

ye ina! seingat saya, ina lah blind date pertama saya dengan "kwn online" nih! he he he

lupa nk ckp, hepi birthday! ramai ppuan takut dengan angka 3 di hadapan. hopefully ina maintain okeh!!!

CatlinaFly berkata...

farah: heheh...;)...buat berbuka..

CatlinaFly berkata...

bur: byk..tapi buat kat kedai hihihi

CatlinaFly berkata...

emy: tq..;)

CatlinaFly berkata...

nadiah: terima kasih atas ingatn..

CatlinaFly berkata...

qas: hihi tak takut pun..itulah realiti, saban tahun umur meningkat..;)..kita pun kenalah meningkat pemikirannye kan...kadang2 takut juga dah naik umur ni, bukan ape, kang org kata, umur dah tua, perangai mcm budak2 hihihi

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

hepi besday cat
lewat sehari sbb semalam kan coti
ehehhe

semoga panjang umur n cpat2 dptkn adik utk insyirah..wekkeke

CuTeMiUt78 berkata...

cat, thanks ya wish bdy akak aritu.. selamat ulang tahun tuk catlina... semoga tercapai segala impian.. dan selamat menempuh alam 30 an

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.