Isnin, 9 Ogos 2010

Sandal fetish

Kalau kat umah tok mak, favourite E-ein ialah main kat rak kasut.Kalau kat umah, jarang aku kasi dia keluar depan umah sebab byk kerengga + nyamuk.Lagipun biasanya pengasuh dah bawak jalan2 depan umah sebelum aku amik...

Jadi inilah antara aktiviti kegemaran sekarang...

Memula selipau auntie..

pastu selipau mama

pastu lariiiikkkk(sebab mama tak kasi main selipau amma, kotor kata mama)

7 ulasan:

~~ciklinn~~ berkata...

hahahaha... sikit hari lagi high heel mama lak jadi mangsa..

NurSolehah berkata...

hehe... cuteje pic dia..

transformed housewife berkata...

budak2 kecik mmg suka main selipar atau kasut org2 dewasa kan. nasib baik E-Ein belum jumpa high heels. kalau tak takut tergolek je mcm anak Knur yg cuba high heels mak su dia. (knur tak pakai high heels sbb tak reti nak jln pakai tu.:p)

saya_arief berkata...

sangat comel..
:D

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

wekekekke..aksi2 mencuit hati kan cat...:-)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ berkata...

wah anak dara ni suka pakai kasut besaq2 ek...

CuppyCakeMommy berkata...

samaa perangai cam mia..obses kat selipar..pelik tul

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.