Rabu, 25 Ogos 2010

Terpana seketika....Maha Suci Allah!

Jumpa kat Youtube setelah dengar kat laptop Cg Fly.Memang sgt2 lunak dan tak sangka bila tgk orang nye yang comel sgt....


6 ulasan:

~~Ciklinn~~ berkata...

alahai tenet kat uamh ciklinn mcm siput sedut terhegeh2 nak upload.... sayangnyer tak dapat nak dengar

mila.ibunajihah berkata...

Subhanallah...meremang dengar bacaan AQ budak ni, ada style Syeikh Saad Alghamidi jg.

CatlinaFly berkata...

ciklinn: rugi tak dengar tau..dah la comel..pastu merdu dan jelas lak tu..

CatlinaFly berkata...

mila: rasa nak menitik air mata dengar budak ni baca Yasin...

HaniCheLat berkata...

tak silap saya, ummikusayang.com ada jual cd dia ni.

CatlinaFly berkata...

hani: iye?bacaan penuh ke?syahdu je dengar kan?>

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.