Selasa, 7 September 2010

Selamat Hari Raya Aidilfitri dan koleksi kad raya...







Orang lain buat kad raya, aku pung nak buat jugak!Sempat lah menggodek2 gambar bunga (kat Fraser Hill tahun 2009) dlm laptop..sebab gambar famili yang terbaru tak ada!Cedok idea kad raya Kak Hana buleh?Janji cetak rompak idea jek,bukan cetak rompak kad raya !hihi...ampunnn kak, guna nama akak kat entry nih hihihi.......

Sempena hari raya yang bakal menjelang nih...kami sekeluarga memohon ampun dan maaf andai ada terkasar bahasa , tersilap bicara.....Maaf zahir dan batin...sudilah kiranya menerima kad raya yang tak seberapa nih....esok pagi kami nak bertolak ke kampung(Kelate), lusa sampailah sebab nak bermalam di Kuantan dulu..rehat satu mlm sebelum meneruskan perjalanan....utk raya ni tak ada entry lah kot.....berehat seketika, nak pi beraya nih! :)

Kat bawah ni, kad raya dari kawan2...TQ2!Anyway..rindu juga zaman kad raya yang diposkan...dulu2 masa kecik2 berlumba2 tgk sapa yang paling byk dapat kad raya pastu taampal atau gantung kat dinding rumah hehehehe..kenangan betul..

Adianiez Aida

Ummu Mishkah

Kak Hana Jepong

Nadiah Sidek

Rose -Rafiq

Nur




8 ulasan:

chugie berkata...

selamat hari raya cat! banyaknye e-card tu..

hana berkata...

hahaha... xpe na..no prob! akak pong sebenonyer mls nk edit2 gambo family, tuh psl amik gambo munge jerk senang! hahaha... owang raya2 gambo ketupat! kite gambo munge erk??! muekekeke... btw Selamat Hari Raya juga wat ina, cikgu n e-ein. maap zahir batin yer na klu akak ade salah silap. nnti kim salam jugak ngan za n mak ina. salam aildifitri dr jeponggg...

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

selamat berhari raya..maaf zahir batin!

Yati Ali berkata...

salam cat,
selamat hari raya, hati2 balik kg...

kakchik berkata...

Salam Aidilfitri Catlina. Kakchik dah terima kad ni. Segar maat memandang.

Cik Pah berkata...

selamat hari raya buat cat sekeluarga . maaf zahir batin

Noorma Ismail berkata...

Salam Aidilfitri buat Catlina, E'in dan keluarga. Semoga bergembira bersama keluarga tersayang. Maaf dipinta andai ada bicara mengguris perasaan sepanjang perkenalan di alam maya ini. SELAMAT HARI RAYA

Nadiah Sidek berkata...

selamat hari raya! dtg ni nak kutip kad raya..ehehe..

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.