Jumaat, 1 Oktober 2010

Kerja sekolah E-ein

Entry ni inspired by Mommy Mia...Siti,paling kelakar, bab shu shu tu hik hik!

Scribbling...
Posting stickers...upin ipin lah fav E-ein!

yang ni pulak lukisan abah E-ein....
yang ni lukisan mama E-ein (aku lah tu)...aku lukis cicak gemuk,
tapi E-ein panggil KATAK...kesian aku huhu...
..pastu..Cg Fly bantai gelakkan aku!chaittt!
last2 aku panggil "citak"(kacukan cicak dan katak!hik hik)


yang ni baru betul katak ...abah E-ein lukis lagi...
Kumbang aka ladybird(kot ?)heh...E-ein geli dgn kumbang.Tgk lukisan pun, tak mo sentuh.

Nota** bab lukis2 ni aku memang surrender...E-ein pun mcm dah tahu beza lukisan aku dgn abah dia...dia lagi suka abah di yg lukis!huwaaaa!

Nota 2**masuk ni dah 3 kali beli kaler pensel (Faber Castle,Luna bla2....janji non toxic)utk E-ein, tapi kejap je berterabur & hilang....tinggal lah 4-5 batang kaler jek....

4 ulasan:

mama zharfan berkata...

cute entry ni :)

chugie berkata...

wah.. e-ein dah pandai mewarna ye..

psst: kena jaga2 dinding rumahnye ye..:D

nba-Nur berkata...

Wah abah E-ein berbakat melukis... Suka entri ni.. lagi2 bab cicak gemuk tu... ada ke plak E-ein panggil katak.. hehehe :)

CuppyCakeMommy berkata...

pandai abah e-ein lukis.kita lukis selalu jd lain kannn..haha

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.