Ahad, 31 Oktober 2010

Macam-macam kondom


Perhatian:Ini bukan iklan kondom

Haha...jom cite pasal kondom today....bukan kondominium atau condominium.Tapi yaa...kondom....Malu?

durex_performax_condom_lrg.jpg

Semua tahu kot ape bendanye menatang kondom ni...

A condom (pronounced /ˈkɒndəm/ (US) or /ˈkɒndɒm/ (UK)) is a barrier device most commonly used during sexual intercourse to reduce the probability of pregnancy and spreading sexually transmitted diseases (STDs—such as gonorrhea, syphilis, and HIV).(Wikipedia)

Kondom juga boleh jadi fashion couture !

(Sumber Yahoo search)

kenapa lak aku nak cite pasal kondom ek?Ni ha sebenarnye,ade orang cari pasal kondom kat blog aku ni.....


Aku rasa keyword tu kena kat entry aku pasal nak elakkan pregnant:How not to get pregnant? Part 1 dan Part 2 -yang mana aku kongsikan artikel bg mereka yang nak merancang/menjarakkan kehamilan ye.......

Jadi blog ni tak de cerita pasal kondom..hatta cerita Condom Man sekalipun ..
Condom Man
Sekian...:)

Sorry ye aku tutup penghujung Oktober dgn cite kondom wakakaakaka....list peserta contest Beautiful Mom-To - Be akan diupdate secepat mungkin selepas aku selesai buat semakan!


5 ulasan:

karipapsayur berkata...

anmum penipu?? penipu ke?!

Izan Ishak berkata...

alahai...ada2 je dorg ni ye cat!

Yan berkata...

aiayarkkkkk...

dulu penah tgk gambo kawan2 yg p thai.. p bergambo lak ngan kondom2 ni.. rase nak termuntah.. huhu

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

oh menda ni.sahabat baik aku sejak 2 tahun lepas..hehehehe :p

Ain berkata...

akak tak pernah guna dan tak pernah ambik tahu pasal kondom ni...

hehehe...

dengar cerita, kondom pun ada perisa kan, nak perisa strawberry ada, epal pun ada...

hahaha....

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.