Isnin, 18 Oktober 2010

Sebelum Upin dan Ipin....

alahai kenangan betul la kartun ni..bagi mereka yang lahir tahun 80an mcm aku.....jom tgk, korang ingat tak kartun ni?

Sang Kancil dengan Sang Monyet
(tiba -tiba teringat masa kecik2 umur 4-5 tahun dulu.....:))


5 ulasan:

suffer8zine berkata...

layan video ni jap... jgn lupa layan video saya juga :P


http://suffer.frenzyfm.my/2010/10/di-mana-kan-kucari-ganti-mtv-tribute.html

chugie berkata...

alahai.. kenangan betul lah..

Ain berkata...

budak2 zaman sekarang agak2 tengok tak citer ni...

hubby akak suka pasang lagu kanak2 faveret dia masa kecik2 dulu kat sarah ngan danish....

pastu sakan la bercerita kenangan dia masa kecik2....

sweet jer bila imbau masa lampau ni kan...

mariaariffbaby.com berkata...

huhuhuhuhu..
rupanya aku dah tua la!!

windu la this video!
thanks cat for sharing

mila.ibunajihah berkata...

alahai...rindunyer...sayu je rasa..

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.