Isnin, 11 Oktober 2010

Solat itu tiang ugama: part 2

Petang semalam aku duk menyapu dan vakum kat ruang tamu.E-ein duk main2 dengan toys dia.Sekali lagi aku toleh....

Dia tgh solat..

Rukuk + sujud jadilah camni

Duduk antara dua sujud

Sesi mencabut playmat aduhai....sesi lepas tu tak dapat dirakamkan dah..hehe..(sejadah kecik tu memang ada dlm kotak mainan dia tu)

Sorry kualiti gambar agak gelap...dan saiz nye pon kecik.Sempat capai hset je masa dia tgh solat tu.

5 ulasan:

@e_da berkata...

alahaiii sejuk hati ibu mengandung tgk eein ya... pandai..

kucingorengemok berkata...

rukuk ngan sujud 2-in-1 ye... bijak kau e-ein! hehehe :)

mummy_ayu berkata...

ala tomeinye anak dara tu...sejuk perut..

Adam's Journey berkata...

e-ein yg rajin solat.. dia tak sepahkan playmat ut mcm Adam?

Cat kena tag kat
http://adammz.blogspot.com/2010/10/candid-camera-contest.html

kak ina kl berkata...

seronoknya e ein dah pandai meniru gaya orang solat..tentu dia selalu tgk kamu solat kan

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.