Selasa, 30 November 2010

My ME

nuffnang_logo.jpg

Image credit to :Jaycee Ooi


ME
:Metered Earning from Nuffnang....tapi kan rasa sedih juga sebab bila BE(Buffered Earning) dah jadi ME, maknanye iklan tu dah habis & tak jalan lagi dah....happy Tuesday...:)...emm..dah leh second cashout ni kuheh kuheh

7 ulasan:

zura@iwan berkata...

sblm ni dpt byk BE ko cat...jelesnya aku..hehe...

CatlinaFly berkata...

zura: adelah sikit...dia bg 20 sen pun BE jugeee..hehehe

mummy_ayu berkata...

sama la kita..ayu pun semua BE dah jadi ME..sampai la nie dok tunggu..tak dpt2 BE baru..

CatlinaFly berkata...

ayu: betul tu..nak dapat BE susah kan ayu..tu bila dah jadi ME cam sedih sebab tak gerak lagi dah income pastu...ade gak BE lagi tapi sume baru singgit dua hehe

~~@lyci@~~ berkata...

wah, byk jugak ME tu..

Lelord berkata...

huhuhu tu lom lagi BE bertuko ME tp adeh xde sen ekekekee

Yati Ali berkata...

waahhh bestlah cat, byk tu masyukkkk..Alhamdulillah...

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.