Isnin, 29 November 2010

O chop chop chop



Haa...dah lama tak hapdet pasal E-ein...E-ein dah 1 tahun 8 bulan ++ skrg.Dah kembali selera makan nasi tapi kena kejar dia ke sana ke mari haihh...

Dah pandai cakap ayat2:

"nak amek" , " ubat", "jatuh ", "ajaaaakkk (terperanjat)", "nanak (taknak)"

Hohoho byknye aku miss dlm seminggu ni..huhuhu sedey...dah lah aku sampai2 umah je, E-ein pannggil aku "akak"...adoyai mama baru pergi seminggu, dah tak cam mama?Krisis identiti neh!

Lagi satu perkataan baru dia dapat....melatah "o chop chop chop !" bila barang jatuh...sebab tok mak dia selalu terkeluar "Opocot!" bila terperanjat atau ada benda jatuh.Adoi...sakit perut duk gelakkan e-ein ni...kalau toys dia jatuh tumpah, atau puting jatuh, mulalah dia melatah "o chop chop!"...macam2 la E-ein ni....
budak nakal tido...syyy....

15 ulasan:

suffer8zine berkata...

lenanya tidur

Terkini : Blog Pilihan Malaysia 2010 | Burger Daging Ular

Izan Ishak berkata...

comelnya!!! lepas ni mmg becoklah mulut dia tu ye cat~

Sitisifir10 berkata...

kuikuikui...belum 2 tahun sudah melatah...sabo je la..jgn jadik mcm staf saya, dah tak reti nak sound, depan kasteme melatah benda yang memalukan nk dengar....

Elly & Emmy berkata...

wah dah pandai melatah yer.. nanti dah makin petah ckp boleh ajak mama berkaroke..

CatlinaFly berkata...

suffer8zine: betul!sgt2 lena..tido kul 8 mlm, bgn kul 7 pagi!menyusu pun tak, agaknye siang tak tido kat umah bbsitter

CatlinaFly berkata...

izan: skrg pun dah becok ...pastu kuat marah orang, garang betul mcm mama dan abah dia hahahaha

CatlinaFly berkata...

siti: hahahahaha dia buat2 je tu..tulah jgn lah lekat sampai ke besar...lagipun lepas dia melatah, dia suke tgk org ketawakan dia..o chop chop chop!

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

akak mar ke tu? wekkekekekk
sah dah salah omak ni..kikikik

oo melatah ye? huhuhu

kak ina kl (1) berkata...

masih tidur buai lagi yer..
sekejap kan dia dah besar..tak nak adik lagi ker..

nak gi maha tu bercinta sbb org ramai sgt..pastu penat..besar betul

tq yer catlina..sape yang calunkan akak pun akak tak tau.

mummyseri berkata...

salam catlina..
dah byk cakap eein yek..;)
best je dia panggil kakak..
si hannah pon pndai gak melatah
tapi awoh disebutnya (Allah)..
hehe kes byk dgr lagu maher zain tu..

Ciklinn berkata...

alololololololo rasa nak ku cobet2 mulut tecik pandai cakap dah sekarang..... hihihih

lenanya dia tido.. mimpi apalah anak dara tu yerk?

Liza berkata...

Lama sket lagi, lagi geram tgk dia berckp...Olololo...mesti tomel..

nba-Nur berkata...

Salam.. Wah dah pandai melatah dah sekarang ae.. Comelnya E-ein tidur..

CuppyCakeMommy berkata...

lina..jgn biasakan e-ein melatah tau..takut nanti terikt2 sampai ke besar..
org melatah ni mmg memula dia ajuk2 org..jgn jadi cam kazen saya cukup..e-ein comel and smart girl

mummy_ayu berkata...

ala tomei nye..makin meriah la dgn gelagat e-ein sekarang nie...

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.