Rabu, 8 Disember 2010

Kerja Sabtu Ahad

Alhamdulillah..ada lah sedikit rezeki kami di musim cuti sekolah ni...:) ..kepada kak Fmina,bagi menjawab persoalan akak hehehehe..macam ni kak kalau amik gmbr dari atas..panjat je ape yang ada...belum campur kuak lentang , tonggeng menonggeng, tunggang terbalik lagi tuh hik hik...


Hasilnye....


Lagi baaaanyak gambar di http://www.kedaigambarkami.com/ dan Facebook : KedaiGambarKami.Cau cin cau buat malam ini...:)

10 ulasan:

fmina08 berkata...

wah!!gitu rupanya...leh blaja nih...hehehe

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

ahahah kuak lentang tak tahan tu
sampai tonggeng amek gambor..wekkeke

suffer8zine berkata...

wahhh nice2

Terkini : Rumah Berbentuk Telur | 100 Manusia Paling Berpengaruh Di Dunia

kak ina kl (1) berkata...

lawa gambar yang kamu ambil..alhamdulliah bertambah murah rezeki kamu bertiga kan..semuga bertambah sukes lagi

CatlinaFly berkata...

kak fmina: hehehe..:)

CatlinaFly berkata...

rose: tu belum kuak kupu2 malam lagi tuh hahaha

CatlinaFly berkata...

suffer8zine: ;)

CatlinaFly berkata...

kak ina: tq kak ina..amin..

kakyong berkata...

oohh.. utk dpt foto mcm tu kena panjat2 jer.. patutla buat tak menjadi.. angle tak betul... ekekekek...

CatlinaFly berkata...

kak yong: hehehe...ha ah kak...kenalah panjat kerusi, meja , katil atau ape2 yang stabil..kalau tak , kang jatuh gedebuk hehehe

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.