Jumaat, 24 Disember 2010

My BE for Disember 2010

Walaupun blog kejap bersawang, kejap bersapu, kejap berbungkuih, ada gak Nuffnang sudi bagi BE...ku hargai walaupun baru 0.01sen.Lama2 jadi singgit pastu sploh hinggit pastu seratus ke?hehehe.Setakat ni BE yang convert ME paling byk pernah aku dpt antara RM15.00 - RM35.66.Cecah RM50 satu BE, belum pernah lagi.Kalau korang tgk kat bawah ni, yang byk dapat BE ialah Catlina Photography sebab aku aktif postkan gmbr..nak menaip panjang, malas lak..huhuhu..

BE ni bagi semangat balik nak taip entry nih! :)


4 ulasan:

mummy_ayu berkata...

wah..banyak tu E..ayu ada seketul je..bila nak tambah nie...

~~@lyci@~~ berkata...

wah.. banyaknye BE tu.. nk skittt hehe..

CatlinaFly berkata...

mummy_ayu: insya allah nanti akan bertambahlah tu...:)

CatlinaFly berkata...

alycia: hihi sila2...hihi

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.