Sabtu, 25 Disember 2010

My favourite food bila balik kampung


Of course lah nasi dagang!Memang tak miss.....Teringat2 weh bila dah balik sini....huhuhu...yg ada kat sini tak sesedap kat Kelate, nak2 yang kat Chabang Tiga Pengkalan Chepa.Nak buat sendiri, haram tak retiiii hehehehe...tulah malas nak belajar, tau makan je hihihi..kalau masak2 kek dgn goreng2 , hok tu aku rajin lahhh! :)


Top 3 foods yang aku cari kat Kelate nih:

1.nasi dagang

2.ayam percik (Yang kat restoran Yati Percik tu )

3.akok


What's ur favourite food (s) kat kampung?

3 ulasan:

Mama Hanim berkata...

salam.. ambo blk kg pn gi sokmo cbg 3 PC tu..
sate malaysia pc, lotceng pasar khadijah, fishball pcb, murtabak raja jln merbau... mables..hehe..

Noorma Ismail berkata...

akak pun pernah buat nasi dagang ni tp tak jadi dan tak sesedap yang orang kelantan/ganu jual tu..so dh tak brani buat dah..beli jer...

Ya ALya berkata...

terasa2 kesedapan nasi dagang ni di mulut...pernah makan,dulu kt sekolah lama ramai org kelantan,memang pakar la dorang masak nasi kerabu n dagang ni....

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.