Isnin, 27 Disember 2010

Sama ke?

Pagi ni dapat komen dari Karipapsayur kat FB..

Peh tu aku yang tgh sangap ni sementara nak tunggu mood menanda kertas peksa, gi google gmbr2 Boo(watak budak kecik yang tersesat ke alam monsters dlm Monsters,Inc tu)

Tadaaa....

Sama ke? hehehe..TQ Qas sebab bg uidea utk topik pagi ni hahahaha....

11 ulasan:

ibuayahdamia berkata...

HEHEH...memang dah lebih kurang sama dah pun ni...

Yan berkata...

a'ah same.. n tomei

KedaiGambarKami, Kluang, Johor berkata...

ayu: hehehe...bab tocang dia kot

KedaiGambarKami, Kluang, Johor berkata...

aiseh lupe nak sign out..belasah je lah...

yan::)..

mummy_ayu berkata...

ye la...banyak persamaan nye..
apa pun..sgt comels..

CatlinaFly berkata...

ayu: hehehehe leh panggil e-ein boo lah lepas ni..

karipapsayur berkata...

tocang kontot dan kecik molek nye

kucingorengemok berkata...

hahaha, sama! sama! comelll!! :)

CatlinaFly berkata...

karipapsayur: heheh qas sama mcm atok kelantan..ckp E-ein cemetot hihih..sekali kang besar nanti lagi tinggi dari mama abah dia tatau la..hih

CatlinaFly berkata...

kucingoren: hihihi..:)

Ya ALya berkata...

sama pun....heheheh

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.