Khamis, 20 Januari 2011

Aktiviti petang semalam





Main bola depan rumah jiran...sebab padang umah jiran rata & takde lobang2 tikus ke cencurut ker hahaha...depan umah kami tak rata, pastu byk semak lak huhuhu...dah dua hari berturut aku ajak E-ein main kat padang ni sebab , kesian lak tgk main depan umah pengasuh, tak ada rumput, jalan bertar,kalau jatuh, boleh luka.Kalau atas rumput dia nak tergolek guling2 pun takpe.

Satu dua..sepak!


Rumput kering pun boleh jadik mainan dia....

pose ala2 ayu2 sikit hahahaha

pastu bila ajak balik rumah, camni jadinye.....huhuhuhu...sekian..

Selamat bercuti hari ni...

6 ulasan:

Ain berkata...

selamat bercuti cat...

akak bekerja seperti biasa..hehe

e-ein takmo nangis tau, petang karang ajak mama ngan abah main lagi kat sini...

MariaFaizal berkata...

owh dear ..time flies..
e-ein already a BIG girl now!
and pics are really beautiful!made me envy your talent my dear cat :)

have a great weekend ahead..

Wansteddy Tales berkata...

aduuu sedihnya e'en, xmo balik umah la tu besh2 dpt main kat padang... besh bawa anak jln2 cuti ni. tp kebzan xblh buat apa. hadap kerja juga cuti2 pn huhu

CatlinaFly berkata...

kak ain: petang tadi tak kuar sebab pagi dh jalan2 kat bandar lepas sarapan hihi

CatlinaFly berkata...

kak maria: huhu akak..lama tk singgah blog akak jugak..ayam sorry ..:)

CatlinaFly berkata...

wan: itu ler...memula plan raya cina nak pi cameron highland ke bkt tinggi ke..sekali ada keje daaa

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.