Jumaat, 28 Januari 2011

Boleh lah pegi luar negara....

Sebab tak disenaraihitamkan oleh PTPTN! :)

Boleh check kat sini:klik gmbr di bawah...

aku byr walaupun sikit2..ada duit lebih, aku byr lebih utk bulan tu.Belum gi wat potongan gaji lagi huk huk...tgklah camne..

Aku nak gi luar negara ke?gi mana?tungguuuuu...hehehehe..kawan2..JGN LUPE TUNAIKAN TANGGUNGJAWAB KEH..ramai lagi adik2 nak guna duit PTPTN..camno kalo kita tak bayar?

credit to: Ayu aka Zamzarina Ibu Damia via sembang FB hehehe

2 ulasan:

ibuayahdamia berkata...

hehe..boleh lagi bercuti2 di luar negara tu...

ayu pun nampaknya nak start bayar lah...yer baru nak start...hehe

transformed housewife berkata...

tak ambik PTPTN tapi hubby ambik dulu. DIa dah nak abis bayar dah sbb dia mmg tak suka berhutang lama2.

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.