Sabtu, 15 Januari 2011

Mimpi ngeri

Dua malam lepas (ok..cite ni sedikit basi,tapi nak gak citerrr!)Cg Fly kata aku meracau2 dlm tido.Padahal baru je lelapkan mata dlm 5-1ominit camtu.

"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
Nak tau apa yang aku racaukan tu?Actually aku ngigau...aku mimpi ada beruk kejar aku.Aduh sikit punye garanglah beruk tu...dah tangkap dan nak gigit kaki aku..tu yang aku jerit...

" ABANGGG!ABANGG!TOLONGGGG!!!!!"

Heheheehhehehe...sebenarnye mlm tu jugak Cg Fly dah tny tapi aku mamai, terus tido balik.Pagi nnye baru ingat nightmare ape mlm tadi kuheh kuheh...dlm mimpi tu aku dah kena gigit kat tangan dah berdarah2 tau...itu yang bila beruk tu tangkap kaki, aku memang dah lari dah tu tapi sempat lak dia kejar...huk huk huk...Cg Fly pulak, duk gelakkan aku..aku pun gelak sama lah..hahahaha

Macam ni lebih kurang rupe beruk tuh..

Sapa yang agak2 leh tahu maksud mimpi ni??

2 ulasan:

cikbedahlaser berkata...

selalu klu penat je mengigau bagai ni..
suami je suke meracau ni.. paling x leh lupe.. tgh2 mlm merepek.. "pink?? merah x de ke??"
mimpi ape la tu gak nye..hahah

* sy x taw maksud mpi..

kakchik berkata...

salam catlina. kakchik tak pandai nak tafsir mimpi tapi agaknya catlina ni tak basuh kaki kot sblm tido hehehe.

pst... nanti dtg ambik award ya. nak tak nak kena ambik juga.

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.