Sabtu, 1 Januari 2011

Tumpang semangkuk


Masa amik gambar pasangan suami isteri ni, aku pun tumpang semangkuk lah riding kejap hehehe melepaskan gian ...dah lama tak naik kuda ni.Tak ler expert..kalau setakat nak inject dgn mandikan kuda, haa boleh sgt2...

Aku ni fobia kat kuda sebelum ni kalo nak tau..sebab masa praktikal kat U, masa attachment kat satu tempat ni, aku jatuh dari kuda..mujur tak cedera apa2.Bukan apa, kalau ditendang kuda tu yang leh parah.So, aku rasalah, maybe tahun ni nak belajar riding dgn betul..insya Allah..itupun kalau ada masa huhuhuhu...

her name is Ruby..
Okeh Ruby, belok kanan dan parking keh..;) daa...

10 ulasan:

kakchik berkata...

seronoknya dapat naik kuda. Kakchik teringin juga nak belajar menunggang kuda ni. Untung org jadi veterinar dan fotografer dpt gak tunggang kuda hehe.

suffer8zine berkata...

heheh semangkuk :P


Terkini : Faizal Yusof Meninggal Dunia

~│CatWoman│~ berkata...

saya sampai arini masih takut2 ngan kuda... hehehehe

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ berkata...

wah bestnya naik kuda kita pernah teringin nak naik tapi takut la...takut tiba2 kuda tu larik..nge...nge...

mariaariffbaby.com berkata...

wah..beshnya!!
kita tak pernah naik kuda..

apa perasaan anda?

btw, HAPPY NEW YEAR!

CatlinaFly berkata...

kak chik:hihi sy yg keje veterinar ni pun jarang menunggang kuda..kadang2 sero rugi jugok tak belajar awal2 sebab tak berkesempatan nak mencari masa nak ke sana..tapi memang seronok..nak2 memang rasulullah pun ada bersabda, ajarlah anak2 kamu menunggang kuda kan kak chik?wallahualam

CatlinaFly berkata...

suffer8zine: sepenunggangan..heheh

CatlinaFly berkata...

zue: samalah zue, akak pon takut2 beranai..pakkal je si Ruby ni baik

CatlinaFly berkata...

anje; hehehe ada cara dia tak mo kasi dia lari tanpa sebab anje...tapi tulah sy pun masih baru belajar

CatlinaFly berkata...

maria: sewonok! :)

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.