Rabu, 9 Februari 2011

Bila tgk cite hantu...


E-ein akan ckp...

"AYOKKKKKK...ATUTTTTT...ANTUUUU"!

Tapi dia tetap nak tgk.Biasanye aku tak kasi sebab mlm2 nanti dia ngigau samada jerit2 atau sambil ckp "jangan!jangan!" aiseh...

Sekian..:)
Hantu Kak Limah Balik Rumah memang best.Sape belum tgk?Gi la tgk.Best mcm cite Zombie Kampung Pisang.Membuatkan kita tertanya2, sape hantu sbnarnye?Merapu.Merepek tahap gaban.Tapi bestlah!!!

5 ulasan:

karipapsayur berkata...

satu malam tuh, qaiser penah ngigau: "Annokkk!" (Read: Tak nak)

entah menda la yg ko tak nak kan tu dikk!

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

lom tgk lagi
tapi member2 cakap tak stop gelak sepanjang dalam panggung..eheheh

syawalsimpsons berkata...

akak sy dah tengok dah..kat wayang pun 3X...tengok kat PC ni berpuluh kali..mmg asik gelak..hhehehehe..
lawak bodo tp jd...

cer cite...

Ita berkata...

kitaorg dh tgk citer tue..mmg best giler..igtkan citer seram skalik lawak edisi pecah perut..haha

Intan berkata...

Belum tgk lagi citer nie...tapi ramai orang kata best and kelakar giler...sooo tak sabar nak tengok sendiri :)

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.