Isnin, 21 Februari 2011

Comelnya Siti Aminah...

First tgk video ni, dikenalkan oleh Cg Fly...memang comel sgt(sila lah tgk semua video siti Aminah, aku paste satu je..)



Then bila tgk balik video ni,dan terbaca komen, ada yang tulis "Siti Aminah ni anak Lepat".Siapa Lepat?Aku rasa maybe org dah lupa..tapi Lepat takkan lupa peristiwa 15-16 tahun lepas.Sebab anak sulung beliau , Sunni, dilarikan bekas isterinya,Aisyah Jane, warga Britain.Aku rasa mcm pernah baca juga kisah Lepat ni..skrg apa jadi pada anak nya Sunni tu ye?Semoga Allah melindungi Sunni,Siti Aminah , dan Lepat sekeluarga......amin..

Sila klik sini utk artikel berita pasal Sunni dilarikan dan juga blog yang aku sempat google utk korg baca:Kisah Lepat.

*Note : Lepat tu nama gelaran bapa Aminah ni..nama sebenar dia,Ismail Ariffin, seorg pelukis, skrg menetap di Jerman dan telah berkahwin kali kedua dgn warga Jerman.Siti Aminah nilah anak nya...alhamdulillah walaupun menetap di luar negara, tak lupa asal usul..ada loghat utara lagi tu...bukan mcm setengah org kita, nak ikut stail omputih bagai...padahal trang tang tang rakyat Malaysia kan...wallahualam...

* Artikel dalam blog yang aku link di atas cuma utk perkongsian bukan utk tujuan selain itu...harap maklum..

Tiada ulasan:

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.