Rabu, 9 Februari 2011

Kasihnya ayah...

My daughter Juliette loves Taylor Swift and I love my daughter so we made this music video with Paul Hunt and his son Ethan....(klik utk sambungan..)


Wow..aku kagum giler tgk Today Was a fairy tale versi dedikasi ayah kepada anak.Jom tgk video yang ayah Juliette buatkan utk dia.Mulalah aku berangan nak wat videography gak neh hehehe....utk E-ein ke nanti..;)...Tapi seriyes, video yang ayah Juliette buat lagi best dari versi asal oleh Taylor Swift!Byk kali aku tgk nih sebab tak puas tgk budak ni comel sgt!
Versi Juliette


Versi Taylor Swift:cari kat Youtube yeh..aku tak jumpe lak tadi...
Apa pendapat korang?

4 ulasan:

suffer8zine berkata...

heheh x pe nnt cari kat youtube

Terkini : Fakta Menarik Tentang Tidur

karipapsayur berkata...

ko senyum comel dik, bila start nyanyi nampak gigi 2 batang ilang, terus auntie tersengih sipi2 nak terbahak

tp seyes lawo budak nih!

p/s: kalo anak kta ni da kena sebat dah. kecik2 nak bercinta!

CatlinaFly berkata...

suffer8zine: ha cari-cari..;)

CatlinaFly berkata...

qas : atau kita wat video utk qz dan e-ein..hahaha ..main kejar2 kat padang bola tak pun main buai dgn jongkang jungkit sama2 hahahahaha

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.