Selasa, 1 Februari 2011

KOG sampai hati...

curik/cilok gmbr dari blog KOG..heheehe ni gmbr google ke KOG?

KOG,sampai hati buat aku jeles dgn entry mak arun(macaroons ni)..tapi kan mcm trend ek..dulu2 kek, pastu cuppeis, pastu almond biscotti bla bla..skrg macaroons...

Colourful lak tu..comey2...ada gak yang dah tukar trend dulu hantaran kawen letak macaroons dlm bekas cantik.Kesian kan aku?ada tak yang belum pernah makan macaroons ni?Scones aku pernah beli kat kedai roti kat bandar Kluang, tapi aku tak gemar..mungkin actually sedap tapi tak kena dgn tekak aku atau salah cara makan?

So, ape rasa macaroon tu?hehe..

1 ulasan:

CuppyCakeMommy berkata...

manis babe..sangat manis..ikut tekak juga..ada kat sedap..ada kat tak sedap..u kena try sendiri ok

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.