Rabu, 16 Februari 2011

"nak atan"...

question-mark

Semalam...pagi2 buta E-ein dah ckp" amma(mama), nak atan!!nak atan!"

Ulang2 dia ckp..ape kebenda lah "atan" ni ye?Sampai mencebik2 buat muke nak nangis dia tunjuk2 dlm bilik...

Rupanye....."atan" ialah.....

"
"
"
"
"
"
"

Radio Flyer pink tricycle Radio Flyer Classic Tricycle now dressed in pink

Basikal!


Tricycle actually tapi kami sebut basikal jelah senang...

Ni bukan gmbr sebenar basikal E-ein(not actual picture, just googled in on the net)....nanti aku upload..dan ada cerita disebalik basikal ini hua hua hua..nak tergelak ada, nak nangis pun ada mengenangkan saat itu hehehehe...

6 ulasan:

karipapsayur berkata...

apsal jauh benor bunyi nye atan??

mummy_ayu berkata...

ingatkan nak makan ke..sbb bunyi tu dah ada..sekali nak basikal...
pulak...

CatlinaFly berkata...

qas: hahaa tulah pasal...memang jauh giler..tapi maybe nak sebut "akal", jadi "atan" lak..

CatlinaFly berkata...

ayu: hehehe kalau makan, jadi "nak mam!"

Zana_MamaBatrice berkata...

jauh bebenar bunyinye e-ein

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

lorr auntie ingat nak makan...ngeee

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.