Khamis, 31 Mac 2011

Ke mana menghilang?




ada org cari ke?Actually aku dgn Cg Fly balik Kelate....why?ada aku update kat FB guna hp broad band....

thanks kpd semua yg wish....


Result angioram?Lepas angioram doktor tahan 2 hari kat wad...sebab tekanan darah abah rendah.Mujur lah abah dapat keluar wad betul2 hari masa aku nak balik ke Kluang mlmnya(discharge tghari).Kena puasa bw kereta dan buat keje berat buat beberapa minggu.Heh leh percaya ke abah ni..sebab abah jenis tak reti duk diam..harap abah betul2 jaga kesihatannya..berat tu..3 blood vessels tersumbat..no wonder mama kata abah selalu terbangun tgh malam sebab sesak nafas.


Minggu depan abah aku ada appointment dgn pakar jantung..semoga dapat appointment coronary bypass surgery tu cepat..sebab abah dah teringin sgt nk pi haji or umrah...cuma kesihatan skrg tak mengizinkan...

10 ulasan:

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

ooo..3 salur tersumbat ye..bahaya tu. mintak2 takde ape2 n semuanya dipermudahkan k..moga ayah cat cpt sembuh..aminn

mummy_ayu berkata...

moga abah cat cepat sembuh....and semoga semuanya dipermudahkan..amin

yatie chomeyl berkata...

kironyo duo2 ore kelate jugop la eh? *off topic pulop*

h4ni3 berkata...

semoga cepat sembuh

CatlinaFly berkata...

rose: tq rose for the well wishes..

CatlinaFly berkata...

ayu: terima kasih

CatlinaFly berkata...

yatiey: dop lah....kawe jah oghe kelate..tok laki oghe johor

CatlinaFly berkata...

kak hanie: tq kak

Mama Zharfan berkata...

moga ur abah cepat sembuh..amiin

CatlinaFly berkata...

thanks suzie

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.