Rabu, 27 April 2011

Undilah syaye....ada 3 hari lagi nih!






Memula aku rasa nak give up juga..sebab apa?sebab seminggu lepas memang tak sempat nak mencari votes utk E-ein....pastu tgk ada peserta yang dah cecah 200, 400, 600 votes, lagi lah aku rasa mcm alah, tak sempat nih nak kejar.....

Bila aku baca balik syarat2 contest like Pa & ma ni, rupanye diorg cari Top 5!So...harap korang dapat tolong E-ein eh..ada masa 3 hari je lagi...dan aku harap, undian korang tak wasted mcm tu aje..iyelah dah penat2 korg ngundi, sekali aku yang give up lak..so dengan ini sy mengumumkan , sy akan berjuang habis-habisan!(ayat poyo!) marilah mengundi utk E-ein!Korang jugak yang kembalikan semangat aku actually!Terimas kepada mereka yang sudi mengundi!

dah 206 sekarang..

Jangan lupa, ada something utk korang jika E-ein memang..klik dan baca sini: Entry Meraih undi.

dan klik sini utk vote...

1.Sign in FB korang..
2.Like Pa & Ma
3.Like gambar E-ein(Nur Dayana Insyirah)

Thank yous.....


Cepat2lah abis..tak larat nak mengadap FB je meraih undi kui kui kui..ehehe..harap ada good news lah lepas dateline nye...;)

4 ulasan:

h4ni3 berkata...

wokey e-ein.. nanti aunty LIKE yer

CatlinaFly berkata...

tq kak h4ni3! ;) jgn lupe tinggalkan komen kat entry paling atas keh

eB ezrin berkata...

okeh, tunghgu auntie leh msk fb yer... gd luck tau :)

intanmaria berkata...

:)
auntie dah undie e-ein

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.