Isnin, 23 Mei 2011

Kisah nasi goreng pataya


Alkisahnye, aku dah lupe bila, dua tiga minggu lepas kot...malamnye Cg Fly keluar ngeteh dgn kawan2 dia.Aku pun kirim lah nasi goreng pataya sambil nunggu kat umah n tidokan E-ein...

Dalam kul 9 mlm gitu, Cg Fly pun balik bawak sebungkus nasi.Aku basuh tgn, terus duk kat meja makan sebab memang dah lapar nih(kes tak masak hahahaha)...

Sekali bukak....huhuhu ku kecewa...

Nasi pataya telah bertukar menjadi nasi goreng ayam....

Terus ilang mood nak makan.sambil mengomel2,"sy nak nasi goreng pataya...awk beli nasi lain.."

Cg Fly" makan je lah, kan sama je nasi goreng jugak..."

Aku kuis2 je nasi tu..serius, rasa nak muntah bila masuk dlm mulut...terus aku tinggalkan pastu gi wat milo..aku diam je sambil muke masam dgn muncung cam cencurut hehehe...

Cg Fly memula wat dunno je..sekali aku tgk, dia masuk bilik gi tukar baju..ambik kunci kereta..terus keluar...

Hehehe...dia gi beli nasi goreng pataya rupanya....bila dia balik, barulah aku makan dgn berseleranya..

Cg Fly membebel juga...." kalau tak sebab ngandung, malas sy nak layan.." keh kehkeh..

Dlm hati aku " kalau sy tak ngandung, tak ler sy cerewet gini..." peaceeeee......

Kesimpulan: para encik somi, layan jelah kerenah isteri yang mengandung, asalkan bukan benda memudaratkan mcm pernah aku dgr, ada mom-to-be ni teringin nak makan kiwi kasut sapu kat roti..haruuu.....

Oh ye..hari ni teringin kacang rebus pulak lak..heeeeee.......dapat air kelapa pulak tu beshnyeeeee.....nanti suruh Cg Fly beliii!hihihihiiiiiii

4 ulasan:

syawalsimpsons berkata...

mmg betoi..para somi sila ikut kehendak suami bl si isteri preggy,.,huhhuhu,,...sy sokong akak

sW33tdARLiNG berkata...

huhuhu.... kasihanilah isteri yang mengandung... [rindu laa nak ngada2 masa ngandung.. huhuhu]

rose --{@ ibuRafiq @}-- berkata...

mmg dasyat kan penangan org mengandung ni..if tak dpt ape dihajati mmg nangis..bkn nak menangis..tapimmg betul2 menangis...

kita samela..dpt somi yg rajin melayan..tapi sian tgk ade org yg suami tak memahami isteri2 yg mengandung..depa kate mengada2..padahal bkn dibuat2..haihhh

eB ezrin berkata...

cedapnyer.... ;p

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.