Ahad, 5 Jun 2011

Mari makan aiyim...

Ada org tu kan kan,last week kan, abah dia gi janjikan aiskrim ," tunggu mama balik, kita gi makan aiskrim".Sekali aku balik rumah pukul 5 tu, E-ein duk tarik2 seluar aku sambil ckp : "aiyim..aiyim"..

Lepas ni tak leh janji ape2 lah, kesian kalau dia tuntut tapi tak dapat...

Hamik ko....aiyim besar!hehehehe....




Dan yang paling sadis.....french fries cicah aiyim..huhuhuhu..oh anakku...

video

4 ulasan:

Nur-nba berkata...

Comelnya kakak E-ein.. Makan aiskrim kat mana tu? Nampak sedap sangat.. :)

CatlinaFly berkata...

mkn kat kedai SDS di Kluang auntie nur..;) memang faveret dia lah ni aiyim nih

Nur-nba berkata...

Wah.. nanti Auntie Nur nak balik Kluang next week.. teringin nak jumpa E-ein dengan mama.. Kita date nak?? Hehehe.. Auntie belanja..

CatlinaFly berkata...

auntie: bila nak dtg kluang tuh?e-ein balik kelate minggu ni auntie huhu

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.