Rabu, 10 Ogos 2011

Demam: catatan 2( 8 Ogos)

Aku keluar awal dari ofis..kul 3.30 dah bergegas gi ambik E-ein kat umah pengasuh.Paginya dia nampak mcm dah kebah, tapi bila aku call pengasuh waktu tghari, katanya E-ein mcm panas n merengek2..sebelum tu aku treat dgn paracetamol syrup yang memang ada simpan kat rumah.Masukkan dlm susu sebab E-ein memang susah nak makan ubat, leh termuntah2 kalau paksa....janji susunya abis diminum...

Petang semalam, bawa dia ke klinik pakar kanak2, kata dr tu, sgt tinggi 40 degree celsius.Aku pelik jugak dr tu tak ckp suruh pegi hospital pun.Last2 aku mintak bg voren suppository sekali, aku sendiri masukkan dlm muntut E-ein. Yang kat bawah ni gmbr E-ein masa tunggu turn masuk bilik dr.Pantang nmpk mainan, terus nmpk cam sihat je ..oh anakku...huhuhu..balik rumah, demam mcm dah kurg.oh ye sms demam ni, alhamdulillah appetite E-ein ok je..mkn ns n menyusu mcm biasa,,,



2 ulasan:

Nur-nba berkata...

Semoga E-ein cepat sembuh.. (erm tumpang tanya, Catlina ada tak terima emel dari Nur??)

CatlinaFly berkata...

tq nur..errr xde pulak dpt emel tu nur

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.