Ahad, 7 Ogos 2011

Sudah pandai melaram

Semenjak dua menjak nih, ada orang tu kan, dah suke pakai gaun2, skirt2, baju ropol2 ke riben2 ke..kalau disuruh pakai singlet/tshirt dgn seluar, confirm ngamuk2 suruh tukar baju lain.Siap dah leh pilih baju apa dia nak pakai hari tu.Jom tgk aksi budak suke melawa skrg ni...cekak rambut tu dia pakai sendiri tau..rantai2 , gelang2 auntie dia pun dia suke pakai nak2 yang ada manik kaler2 tu...

Hah?ape?nak amik gambar syaye??kijap kijap...

Baru nak warming up
Posing ala2 ago go

Penat ah..posing lentok kat meja boleh??

2 ulasan:

kakchik berkata...

Assalamualaikum Catlina. MashaAllah... makin comellah e-ein ni. Dah makin besar sebab itulah dia pun dah mula suka melaram hehe. Maknya aje yang sempoi kan?

mummy_ayu berkata...

dah besar dah E-ein..ye la..nak jadi kak long dah tak lama lagi.. :-)
chumels..

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.