Khamis, 29 September 2011

Alamak cantik2 pulak....

Ter "melayar" hehehe ade ke ayat2 tu..website IKEA..alamak cantiknye frame2 gmbr nih...murah2 lak tu..adui napelah IKEA kat KL je ye...tak de pulak nak gi KL masa terdekat ni huhuhuhuh.....aku berkenan frame putih skrg ni...boring lak asik tgk frame hitam/coklat je kan..


3 ulasan:

mummy_ayu berkata...

Ayu yg duduk dekat nie pun jrg gie dear...kalu pegi memang best...semua pun rasa nak beli..frame nie memang wajib.. :-)

Alycia berkata...

huhu.. mmg cantik frame kat ikea tu.. kami kalau pg beli byk2, nnt en ajip nk bg utk customer dia..

Liza berkata...

Owh frame rupanya. Kalau daH peminat gambar, semuanya pasal gambar. Hehe.. Mmg cantik2 frame kat IKEA. :)

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.