Jumaat, 16 September 2011

Suasana Raya 3(Sama tapi tak serupa)

Last week ada ambil gmbr bertiga semula.Sebab masa raya pertama tu hari kat Kelantan,E-ein bad mood....aiseh sekali masa nak reshoot utk nak masuk dlm photobook or framekan utk raya tahun ni, dak E-ein ni bad mood lagi sekali..sabo je lah...

Lepas ambil gmbr baru aku perasan...ada persamaan dgn gmbr raya 2009 masa umur E-ein 6 bulan hehehe..lihat persamaannya....(tgk E-ein bukan tgk mama dia ye hahaha)

2009

2011

E-ein berbaring atas riba!

Punca dia meragam tak nak ambil gmbr time reshoot ni....

nak main tripod camera!sabar jelah!!Tersengih2 bila dah dapat..hadoi......

*sekian..dah habis kot cerita raya huhuhuhu...

2 ulasan:

mummy_ayu berkata...

la..dia pun nak amik gambar jugaks...

Ely Hasrul berkata...

hahaha dia geram ah sbb dia yg nk amik gambo.. hahaa

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.