Khamis, 10 November 2011

"Amma, nak unge...Qiqin nak kaler...."




Jgn gelakkan unge aku ye....E-ein peminat bunga aku no satu, walaupun yang mcm bunga tak siap..dia suke kaler2 dlm garisan bulat2 bunga tu..;)...


tq E-ein...suke suruh mama lukis walaupun mama tak pandai lukis :)...dah boleh mewarna dlm garisan sikit2 walaupun masih terkeluar..:)...sgt sukakan Ultraman though...tapi E-ein tahu aku lukis ultraman buruk giler..so dia sanggup tunggu abah dia yang lukiskan hihihi

3 ulasan:

mummy_ayu berkata...

dah besar dah anak dara nie.. :-) pandai..

e.l.i.s.s.m.i.e berkata...

pandai dia :) me pun tak reti melukis, so abah dia jadi mangsa. kadang2 kita lukis dia marah sebab x sama mcm abah dia :p

adianiez AIDA berkata...

sama la dgn aida, tak reti melukis. pun ayah yg jadi mangsa. nasib baik la ayah nyer ada bakat melukis. takpe la cat, yg penting nampak gambo bunga...


nota kaki : klik & ziarah ~ AIDA'S HOME SWEET HOME ~

REMINDER

This blog is a personal blog and solely based from my personal life & expression. If you do not like what you see @ read, you are free to leave this blog.